Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Είμαι σκύλος, όχι αντικείμενο!

Το όμορφο κείμενο που ακολουθεί είναι της Penny Eims, ζωόφιλης.


ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ


Είμαι σκύλος. Είμαι ένα ζώο που ζει και αναπνέει. Αισθάνομαι πόνο, χαρά, φόβο και ευχαρίστηση.
Δεν είμαι αντικείμενο. Αν με χτυπήσεις- θα μελανιάσω, θα ματώσω, θα κομματιαστώ. Θα νιώσω πόνο. Δεν είμαι αντικείμενο.


Είμαι σκύλος. Χαίρομαι τα παιχνίδια, τις βόλτες, μα πάνω απ’ όλα χαίρομαι να περνώ τον χρόνο μου με την ομάδα μου- την οικογένειά μου- τον κόσμο μου. Δεν επιθυμώ τίποτα περισσότερο από το να βρίσκομαι στο πλάι του ανθρώπου μου. Θέλω να κοιμάμαι όπου κοιμάσαι και να περπατάω όπου περπατάς. Είμαι σκύλος και νιώθω αγάπη… λαχταράω τη συντροφιά.


Ευχαριστιέμαι το άγγιγμα ενός τρυφερού χεριού και την απαλότητα ενός καλού κρεβατιού. Επιθυμώ να ζω μέσα στο σπίτι με την οικογένειά μου, όχι κολλημένος στην άκρη μιας αλυσίδας ή μοναχός μου σε ένα κλουβί ή σε μια περιφραγμένη αυλίτσα για ατέλειωτες ώρες. Γεννήθηκα για να είμαι σύντροφος, όχι να ζω μια ερημική ζωή.


Μπορώ να κρυώνω πολύ και να ζεσταίνομαι πολύ. Αισθάνομαι την πείνα και την δίψα. Είμαι ένα ζωντανό πλάσμα, δεν είμαι αντικείμενο.
Όταν φεύγεις, θέλω να έρθω μαζί σου. Εάν δε με πάρεις, θα περιμένω με ανυπομονησία να γυρίσεις. Λαχταράω τον ήχο της φωνής σου. Θα κάνω τα πάντα για να σε ευχαριστήσω. Ζω για να είμαι ο πολύτιμος σύντροφός σου.


Είμαι σκύλος
. Οι πράξεις μου δεν υπαγορεύονται από το χρήμα, την απληστία ή το μίσος. Δεν ξέρω τι σημαίνει προκατάληψη. Ζω στο παρόν και ο ρόλος μου καθορίζεται από την αγάπη και την αφοσίωση.
Μην κάνεις το σφάλμα να με περνάς για ένα ανόητο αντικείμενο. Μπορώ να αισθανθώ και να σκεφτώ. Μπορώ να νιώσω πιο πολλά από απλά τον σωματικό πόνο, μπορώ να αισθανθώ φόβο και χαρά. Μπορώ να αισθανθώ αγάπη και σύγχυση. Έχω συναισθήματα. Καταλαβαίνω ίσως περισσότερα από σένα. Είμαι σε θέση να κατανοήσω τις λέξεις που μου λες, αλλά εσύ δεν είσαι πάντα σε θέση να με καταλάβεις.


Είμαι σκύλος. Δεν είμαι σε θέση να φροντίσω τον εαυτό μου χωρίς τη βοήθειά σου. Εάν επιλέξεις να με δέσεις και να μη με ταΐσεις θα λιμοκτονήσω. Εάν με εγκαταλείψεις στον δρόμο θα νιώσω φόβο και μοναξιά. Θα ψάξω να σε βρω και θα αναρωτιέμαι γιατί έφυγες και με άφησες. Δεν είμαι ένα κομμάτι μιας ιδιοκτησίας που μπορεί να πεταχτεί και να ξεχαστεί.
Εάν επιλέξεις να με αφήσεις σε ένα καταφύγιο θα είμαι φοβισμένος και μπερδεμένος. Θα περιμένω την επιστροφή σου σε κάθε βήμα που θα έρχεται προς το κλουβί μου.


Είμαι σκύλος – ένα ζωντανό πλάσμα που αναπνέει. Αν επιλέξεις να με πάρεις σπίτι, σε παρακαλώ δώσε μου όλα όσα χρειάζομαι για να είμαι υγιής και ευτυχισμένος.
Δώσε μου καλό φαγητό, καθαρό νερό, ζεστό καταφύγιο και την αγάπη σου. Μη με παρατήσεις. Μη με κλωτσήσεις. Μη με πετάξεις όταν είσαι πολύ απασχολημένος. Δεσμεύσου για μένα για όλη την ζωή μου, διαφορετικά μη με πάρεις σπίτι σου.


Εάν με αφήσεις δεν είμαι σε θέση να φροντίσω τον εαυτό μου. Είμαι στο έλεος της καλοσύνης των ανθρώπων και αν πέσω σε λάθος χέρια η ζωή μου θα καταστραφεί.
Θα αισθανθώ πόνο, φόβο και μοναξιά. Αν είμαι σε ένα καταφύγιο, έχω μόνο τα μάτια μου για να ικετεύσω κάποιον να με σώσει και την ουρά μου για να δείξω ότι είμαι φίλος. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, θα πεθάνω.


Είμαι ένας σκύλος
. Θέλω να δώσω και να πάρω αγάπη. Θέλω να ζήσω. Δεν είμαι ένα αντικείμενο. Δεν είμαι μια ιδιοκτησία. Σε παρακαλώ μη με απορρίψεις. Σε παρακαλώ συμπεριφέρσου μου με καλοσύνη, αγάπη και σεβασμό. Υπόσχομαι, να σου τα επιστρέψω με ανιδιοτελή αγάπη, για όλη μου τη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου