Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

My four-leg sweethearts!

Η Λόλα και ο Ντόγκι μπήκαν στην ζωή μου πριν 3 χρόνια, και από τότε άλλαξαν όλα.
Ο τρόπος που αντιμετωπίζω τα ζώα, που βλέπω την φύση, όλη η κοσμοθεωρία μου.

Ολα τα ζώα αξίζουν την αγάπη μας, το σεβασμό μας και την προστασία μας. Είτε είναι η λευκή αρκούδα της Αρκτικής, η φώκια της Μεσογείου, ή το αδέσποτο σκυλάκι και γατάκι της γειτονιάς μας.

Τα αμέτρητα συναισθήματα που εισπράτουμε όταν κοιτάμε έναν σκύλο στα μάτια, δεν μπορεί να τα διανοηθεί ποτέ κανείς, αν δεν έχει άμεση σχέση με τα ζώα.

Μέσα από εδώ θα ήθελα να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου και τις όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές που ζω με τα δύο λατρεμένα μου τετράποδα.

Επίσης θα ήθελα να ενημερώνω και να ευαισθητοποιώ και εγώ όσους μπορώ περισσότερους, πάνω σε ζητήματα που αφορούν γενικότερα, τα ζώα, τα αδέσποτα, την προστασία του περιβάλλοντος και της φύσης, οτιδήποτε θεωρώ σημαντικό και πως χρήζει της προσοχής μας και της συμμετοχής μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου