Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Συγκινητικός αποχαιρετισμός από αστυνομικούς, στον K-9 συνεργάτη τους.


Ο Kaiser, ένας αστυνομικός σκύλος Κ-9 στη Μασαχουσέτη, κατευθύνεται προς το τελευταίο του ταξίδι με τη βοήθεια του συνάδελφου και αφεντικού του, Jamie Lebretton.


Ο γενναίος σκύλος έπειτα από 1.213 ώρες σκληρής υπηρεσίας κατά του εγκλήματος, αποφασίστηκε να οδηγηθεί σε ευθανασία γιατί έπασχε από μια σοβαρή νεφρική νόσο.
Ο Kaiser υπηρέτησε από το 2011, όταν μια οικογένεια προσφέρθηκε να τον δωρίσει στο αστυνομικό τμήμα του Plymouth, στην ηλικία των 5 μηνών.
Τη δύσκολη απόφαση της ευθανασίας την πήρε το αφεντικό του, Jamie Lebretton, έπειτα από την διαγνωση ότι ο Kaiser πάσχει από μια νεφρική νόσο που θα τον οδηγούσε σε βασανιστικό θάνατο.

Σε ανάρτησή του στο facebook, ο Lebretton έγραψε:
"Με μεγάλη θλίψη πρέπει να ανακοινώσω την συνταξιοδότηση του Κ-9 συνεργάτη μου Kaiser, ο οποίος πρόσφατα διαγνώστηκε με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια, η οποία δεν του αφήνει καμμία ελπίδα ανάρρωσης. Αντίθετα, η υγεία του θα επιδεινωθεί ραγδαία. 
Στην αρχή ο Kaiser έδωσε γενναία μάχη με την αρρώστια. Όμως τον τελευταίο καιρό η ασθένεια τον έχει καταβάλει και δεν του επιτρέπει πλέον να πάρει μέρος στις επιχειρήσεις μας, ούτε να ζήσει μια φυσιολογική ζωή.
Ο Kaiser μου έμαθε μέσα σε λίγο καιρό τόσα πράγματα, που εγώ δεν θα μπορούσα να του διδάξω ποτέ. Αισθάνομαι τυχερός που βρέθηκα μαζί του στην πρώτη γραμμή και θαύμασα το θάρρος του και τις ηρωικές του πράξεις στην διάρκεια της προστασίας των πολιτών του Plymouth. Παρόλο που η καριέρα του κράτησε μόνο 2 χρόνια, κατάφερε να επιτελέσει σημαντικό έργο που δεν θα ξεχαστεί ποτέ. 
Ο Kaiser λάτρευε να είναι αστυνομικός σκύλος, και θα μου λείπει για πάντα. Από αγάπη και σεβασμό στον Kaiser, και με την πολύτιμη συμβολή του καταπληκτικού κτηνίατρού μας, του εκπαιδευτή και όλης της οικογένειας, πήρα την πολύ σκληρή απόφαση να δώσω ένα τέλος στον βασανιστικό πόνο που του προκαλεί η ασθένεια."

Κατά την διάρκεια της μεταφοράς του προς την τελευταία του κατοικία, τουλάχιστον 15 αστυνομικοί τον χαιρέτησαν ντυμένοι νε την επίσημη ενδυμασία της υπηρεσίας. 
Μετά την τελετή ο Lebretton ευχαρίστησε όλους τους συναδέλφους του για την συμπαράσταση, λέγοντας ότι ποτέ στην ζωή του δεν ένιωσε τόσο περήφανος και ότι δεν θα μπορούσε να φανταστεί καλύτερο αποχαιρετισμό για τον φίλο του.

Στο τελευταίο του ποστ, ο Lebretton γράφει:
"RIP αγόρι μου. Δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερο φίλο και συνεργάτη. Ξεκουράσου ήρεμα και περίμενέ με στην άλλη άκρη της γέφυρας. Θα είμαι εκεί φίλε μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα καταφέραμε μαζί. Με έκανες καλύτερο άνθρωπο, καλύτερο χειριστή και καλύτερο αστυνομικό. Μέχρι να ξαναβρεθούμε... σ' αγαπώ και μου λείπεις καθημερινά.¨"

πηγή: digitaljournal.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου