Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

"Είμαι εδώ!"


ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ... μια πρωτοβουλία για να γίνουν τα αδέσποτα σκυλιά ορατά.

Πρόκειται για μια κοινωνική παρέμβαση που σκοπό της έχει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία σχετικά με το γεγονός πως χιλιάδες ζώα ζουν στους δρόμους, ξεχασμένα και παραμελημένα.
Στον σημερινό κόσμο, μέσα στην καθημερινότητά μας και στην πολυάσχολη ζωή μας, συχνά ξεχνάμε την σπουδαιότητα της ύπαρξης των πιο πιστών μας φίλων... των σκύλων!

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2012, από δύο φοιτήτριες στην Χιλή, την Violeta Caro και την Philip Carrasco, που είχαν την ιδέα να κάνουν το αόρατο, ορατό.

Με μηνύματα όπως:

Μη με κακοποιείς
Μη με εγκαταλείπεις
Χάιδεψε τον λαιμό μου
Δώσε μου αγάπη
Αγκάλιασέ με
Παίξε μαζί μου
φόρεσαν χρωματιστά μπαλόνια στα αδέσποτα του δρόμου. Και ο σκοπός επετεύχθη. Οι άνθρωποι γύρισαν το βλέμμα τους και είδαν αυτό που δεν ήθελαν να δουν: την εγκατάλειψη των ζώων.

Αυτή η υπέροχη κίνηση δεν σταμάτησε εκεί. Εξαπλώνεται σιγά σιγά σε όλον τον κόσμο.
Και εσύ τι περιμένεις?
"Είμαι εδώ... και χρειάζομαι την υποστήριξή σου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου