Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Η τελευταία μέρα του υπέροχου Duke!

O Duke, αυτό το υπέροχο μαύρο λαμπραντόρ, έπασχε από οστεοσάρκωμα. Η κατάσταση είχε επιδεινωθεί, ο Duke πονούσε αφόρητα, και ο δρόμος πλέον ήταν χωρίς επιστροφή. Οι ιδιοκτήτες του πήραν την δύσκολη απόφαση να τον απαλλάξουν από τον πόνο και να τον αφήσουν να ξεκουραστεί.
Πριν συμβεί όμως αυτό, ήταν αποφασισμένοι να του χαρίσουν την πιο όμορφη μέρα της ζωής του, ακόμα και αν επρόκειτο να ήταν και η τελευταία.

Μέσα από τις φωτογραφίες, θα δούμε τις τελευταίες στιγμές χαράς του Duke που έζησε με την οικογένειά του, και δεν υπάρχει περίπτωση να μην δακρύσουμε....

"Η μέρα μου ξεκίνησε με πολλά burgers, και πολλά γέλια!"

"Μαζευτήκαμε όλοι μαζί και είπαμε αστεία, και εγώ σκέφτηκα πόσο θα μου λείψει αυτό το μέρος..."


"Κάποια στιγμή σοβαρευτήκαμε."

















"Οι φίλοι μου από το διπλανό σπίτι ήρθαν να με δουν. Είναι δίδυμοι, και όταν κάποιος τους πρόσφερε burger, αυτοί αρνήθηκαν γιατί δεν ήθελαν να μου τα στερήσουν. Ήρθε και η Kristen να με δει. Είναι η κολλητή μου."


"Όσο περιμέναμε τον κτηνίατρο, η Kristen πρότεινε να πάμε μια βόλτα μέχρι το πάρκο να παίξουμε με τα νερά."


"- Ξέρεις ότι θα μου λείψεις, έτσι?
- Και εσύ επίσης!
- Θέλω να με βοηθήσετε, και να προσέχετε την οικογένεια μου! Με ακούτε? Μόνο αυτό θέλω!"



"Παίξαμε, γελάσαμε..."

















 

 
"Περάσαμε τέλεια, και σπάσαμε τους κανόνες."


"Κάθισα να ξεκουραστώ και άκουγα τα παιδιά που έπαιζαν στο πάρκο. Σκέφτηκα τα δύο μικρά παιδιά που έχω στο σπίτι. Μου αρέσει να τα προσέχω. Ξεκουράστηκα...."

"Δεν πόνεσα, αν και ο όγκος είχε μεγαλώσει πολύ. Ένιωσα την αγάπη!"

"Αποχαιρέτησα την φίλη μου την Kira. Με "είδε" να στέκομαι εκεί πριν ο γιατρός πει πως είχε φτάσει η ώρα. Ήμουν ενθουσιασμένος."

"Βασικά, δεν είπα "αντίο". Είπα "στο επανειδείν". Θεέ μου, ήμουν τυχερός! Ο χρόνος μου ήταν λίγος, αλλά εσείς μου δώσατε μια δεύτερη ευκαιρία και ζήσαμε μαζί!"

"Δεν θα σταματήσω ποτέ να σας σκέφτομαι. Για πάντα, Duke!"

πηγή: athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου